מנה פשוטה בפני עצמה או תוספת מפנקת ומזינה

לכרוב יש תכונות נהדרות והרבה ערכים תזונתיים.

הוא עשיר בסידן ומלא בסיבים, דל שומן ובעל נפח מה שעוזר לתחושת שובע לאורך זמן.

קבלו מתכון פשוט וכייפי למנה שניתן לאכול מפני עצמה (אני אוהבת לשים טחינה מעל) או כתוספת מרשימה בשולחן לצד מנות אחרות של חלבון / פחמימה.

 

סה"כ יש לקחת כרוב שלם ולפרוש בצורה שתשאיר אותו מחובר בבסיס שלו.

להכין רוטב בצלוחית:

סויה

חמאת הוטנים

שמן זית ומעט שמן שומשום

סילאן או דבש

 

למרוח על הכרוב בעדינות ולפזר שומשום למעלה  כי זה מוסיף המון יופי למנה…..

 

להכניס לתנור על 200 מעלות עד שנצרב מעלה.

 

פשוט מעדן

 

 

 

מוזמנים לשתף ב...

אולי יעניין אותך גם...

אור על העור

עורנו ועור פנינו בפרט הם כרטיס הביקור שלנו כלפי חוץ, הם הדבר הראשון שאנו מציגים בין אם נרצה ובין אם לא. כיוון שהעור הוא האיבר

להמשך קריאה »

מנגל קצת אחרת

באירועי ברביקיו למיניהם, לרוב יש מנגל שמלא בחלקי בשר אדום ועופות מכל הסוגים. כידוע הבשר האדום בעייתי לאכילה בכמויות גדולות הן בשל איכותו (גידול הבקר)

להמשך קריאה »

הטחינה ויתרונותיה

הטחינה כידוע עשויה מזרעי שומשום טחונים. ישנם אפשרויות שונות לפעולת הטחינה. הטובה ביותר מבין כולם וזו השומרת על ערכו התזונתי של החומר היא הכבישה הקרה.

להמשך קריאה »

הגיגים, כתבות ומתכונים בנושא מחלות, בריאות ואורך חיים

היכולת להקנות אורח חיים נכון ובריא עבור אנשים שביכולתם להעביר את זה הלאה למשפחתם וקרוביהם היא שליחות אמיתית בעיני.

העדפות אישיות
מתכונים מיוחדים