מתכון לקציצות דגים

דגים הם חלופה נהדרת למי שלא אוכל בשר ורוצה חלבון. אם בוחרים דגי ים יש להם ערך נוסף של אומגה 3 והם קלים לעיכול (רובם גם דלים בקלוריות). מספיק לשלבם בתפריט כ 2-3 בשבוע על מנת לקבל ערך תזונתי רב וגיוון לתפריט.

חומרים נדרשים

2 סוגים של דגים טחונים לבנים (אני בחרתי דניס ולברק) 600 ג'

צרור פטרוזילה קצוצה

צרור נענע

צרור כוסברה

שום כתוש לפי הטעם

1 בצל קצוץ דק

2 כפות קמח (אפשר מלא / כוסמין / רגיל)

1 כף שטוחה של סיבי שיבולת שועל

מלח

פלפל

כורכום

פפריקה מתוקה

כמון

2 ביצים קטנות (רצוי אורגניות)

אופן ההכנה

טיפ: להכין סיר עם מים רותחים על גז לערבב את התערובת היטב לכדרר קציצות לזרוק אותן לסיר ל 2 ד' ולהוציא עם כף מסננת ולהניח בצד בסיר חדש להכין רוטב: מעט שמן זית ולטגן בו קלות 2 שיני שום, פלפל חריף פרוס. להוסיף לרוטב עגבניות מגורדות גס ורסק עגבניות קטן. לשים תבלינים: פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, כמון, כורכום ומעט קינמון + מלח ופלפל בהר. להוסיף כוס מים ולבשל על אש קטנה עד שמתאחד לרוטב. לטעום ולתקן לפי הטעם. (מי שאוהב להוסיף תפוחי אדמה ניתן להוסיף בזמן הבישול). להוסיף את הקציצות לרוטב ולבשל עוד כ 20 ד'. לפזר למעלה כוסברה קצוצה ומי שאוהב לסחוט לימון

מוזמנים לשתף ב...

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

למתכונים נוספים...

הגיגים, כתבות ומתכונים בנושא מחלות, בריאות ואורך חיים

היכולת להקנות אורח חיים נכון ובריא עבור אנשים שביכולתם להעביר את זה הלאה למשפחתם וקרוביהם היא שליחות אמיתית בעיני.

העדפות אישיות
מתכונים מיוחדים